ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Blog Archive

Από το Blogger.
Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

postheadericon Σάκης Μπουλάς: «Το πρόβλημα της υγείας μου είναι πολύ σοβαρό»

Ποιες είναι οι δύσκολες ώρες που περνά ο Σάκης Μπουλάς; Τι δήλωσε για την κατάσταση της υγείας του σε πρόσφατη συνέντευξή του;....
Ο ηθοποιός και τραγουδιστής Σάκης Μπουλάς μίλησε για το σοβαρό πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει.

Ο Σάκης Μπουλάς παραδέχεται πως τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα αλλά ελπίζει πως θα τα καταφέρει. «Όταν είχα τη μεγάλη περιπέτεια με την υγεία μου, το 2005, δεν τρόμαξα, δεν φοβήθηκα καθόλου. Είχα την αίσθηση ότι θα πέσω και θα κοιμηθώ, θα ξεκουραστώ. Απλώς συνειδητοποίησα κάποια πράγματα και είδα τι έπρεπε να αλλάξω. Τώρα το πρόβλημα της υγείας μου είναι πολύ σοβαρό, αλλά για άλλη μια φορά είμαι αισιόδοξος».

«Είμαι από τη φύση μου αισιόδοξο άτομο. Πρέπει να υπάρχει ελπίδα, διαισθητικά το λέω. Είμαι δυνατός εγώ. Είμαι δεκαθλητής. Είμαι Ράμπο! Αυτό είναι κατάρα και ευχή ταυτόχρονα. Αλλά θα τα καταφέρω».

Πηγή: fimes

Δημοφιλείς αναρτήσεις