ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Blog Archive

Από το Blogger.
Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

postheadericon Ρένα Βλαχοπούλου: ποιοι κληρονόμησαν την αμύθητη περιουσία



Ποιοι κληρονόμησαν την αμύθητη περιουσία της Ρένας Βλαχοπούλου; Σε ποια χέρια έπεσαν τα κοσμήματα, οι πίνακες και τα ακίνητα;...

Συνέντευξη στην εφημερίδα News και τον Νίκο Νικόλιζα έδωσε ο Σπύρος Βλαχόπουλος και αναφέρθηκε στο που πήγε η περιουσία της αδερφής του, Ρένας Βλαχοπούλου.

«Εμείς, τα αδέρφια της, δεν πήραμε τίποτα από τη Ρένα Βλαχοπούλου. Ούτε μια καρφίτσα. Όλα πήγαν στον σύζυγο της και στη συνέχεια στην αδερφή του. Πίνακες ζωγραφικής τεράστιας αξίας, πανάκριβα κοσμήματα και ακίνητα. Ήταν άδικο για εμάς που ήμασταν οι δικοί της άνθρωποι, το αίμα της. Γιατί κι εγώ ένας απλός υπάλληλος ήμουν. Δεν είχα ούτε πλούτη, ούτε κανένα άλλο περιουσιακό στοιχείο. Όμως τελικά ο άνθρωπος δεν παίρνει τίποτα μαζί του», λέει στο δημοσιογράφο.

«Δεν άφησε απολύτως τίποτα σε εμάς, μόνο ένα μαγαζί κι ένα διαμέρισμα στα παιδιά, του άλλου μας αδελφού. Όλα τα υπόλοιπα μαγαζιά στην Κέρκυρα, πίνακες, κοσμήματα αμύθητης περιουσίας, σπίτι στη Βούλα πήγαν στον Γιώργο και κατ” επέκταση στην αδερφή του. Στη Ρένα άρεσε να αγοράζει κοσμήματα. Ήταν το χόμπι της. Μόνο τα μονόπετρα που είχε, έφταναν. Περιουσία ολόκληρη», λέει ο Σπύρος Βλαχόπουλος και συμπληρώνει για τους κορυφαίους πίνακες που είχε στην κατοχή της. «Είχε πίνακες του Λύτρα, του Τσαρούχη και των άλλων κορυφαίων ζωγράφων».

Η πικρία του Σπύρου Βλαχόπουλου δεν μπορεί να κρυφτεί από το πρόσωπό του. «Ήρθε η έκπληξη για εμάς με το άνοιγμα της διαθήκης. Η διαθήκη έγινε πριν πεθάνει η αδερφή μου. Πήρε ο Λαφαζάνης δυο μάρτυρες που ήταν παιδικοί του φίλοι και υπέγραψαν. Η Ρένα λοιπόν εν ζωή άφησε τη μισή της περιουσία στον Γιώργο και μετά το θάνατο της πήρε και τα υπόλοιπα», λέει και συνεχίζει: «Ήταν άδικο αυτό που μου συνέβη. Δεν ήμουν πλούσιος. Με πείραξε για τα παιδιά μου και τα ανίψια μου που την υπεραγαπούσαν».

πηγή:fimes

Δημοφιλείς αναρτήσεις